برای دوربین مداربسته به این نکات توجه فرمایید:

نیاز است که علامت نصب دوربین مداربسته داشته باشید. مطمئن شوید که در مکان هایی که قابل مشاهده هستند علامت دوربین نصب کرده اید. اگر این علائم واضح نباشند و پیغام را به درستی به مخاطب منتقل نکرده باشید، ممکن است در دادگاه غیرقابل پذیرش باشد و قوانین حریم خصوصی مانند  PIPEDA را نقض کند.


قوانینی در خصوص مکان نصب دوربین وجود دارد. حتما دوربین مداربسته را در مکان های مناسب اطراف خود قرار دهید، توجه داشته باشید که نقاطی مانند اتاق پرو و حمام غیرقانونی است. در حالی که اکثر مردم نمی خواهند در این مکان ها دوربین قرار دهند، گاه های خرده ی با آمار بالای سرقت گاهی اوقات این نقاط را گزینه های ایده آلی برای نصب دوربین میدانند، زیرا مجرم اغلب در این مکان ها کالاهای سرقتی را مخفی می کند. با اینحال نصب دوربین مداربسته در مکان های غیرمجاز بازهم غیر قانونی باقی می ماند. با یک متخصص امنیتی CCTV صحبت کنید تا مشخص شود که کدام مناطق برای ضبط فیلم مناسب هستند و کدامیک از آنها مناسب نیستند.

می توانید سیستم را خودتان نصب کنید، اما آیا این کار واقعا ایده خوبی است؟ شما در همه کارها متخصص نیستید. یک متخصص یا کارشناس حرفه ای قادر خواهد بود نصب سیستم را به طور دقیق انجام دهد و خدماتی ارائه دهد که سیستم امنیتی شما مؤثر عمل کند. انجام دادن اینگونه کارها شاید در هزینه اولیه صرفه جویی کند اما سیستمی را به شما هدیه می کند که به درستی نصب نشده است یا نواحی مناسب را پوشش نمی دهد. نظارت تصویری دوربین مداربسته یک کار بزرگ است و متخصصان می توانند جهت و نحوه نصب سیستم، و آنچه که دوربین ها باید مشاهده کنند را فراهم کنند.

فیلم ضبط شده را به مدت 30 روز یا بیشتر نگه دارید. مهم است که حداقل یک ماه فیلم را نگه دارید یا در صورت امکان آن را به مدت طولانی در کلود ذخیره کنید. اگر یک جرم اتفاق افتاده باشد یا یک حادثه درمحل کارتان روی دهد، نیاز به اسناد و شواهد مستند از تاریخ و زمان برای شناسایی رویداد با کمک فیلم ضبط شده خواهید داشت.

حتما از قوانین باخبر باشید. قبل از نصب سیستم، حتما با یک کارشناس در مورد نیازتان به یک سیستم دوربین مدار بسته و قوانین مربوطه به آن صحبت کنید.
آیا می توانم شبکه DVR خود را برای نظارت اینترنتی از راه دور راه اندازی کنم؟

اگر یک دستگاه DVR که نظارت از راه دور را پشتیبانی می کند، اری کنید، راه اندازی آن احتیاج به یک کادر فنی دارد. کسی که در فن آوری IP و روتر ها تخصص داشته باشد، احتمالا می تواند به شما کمک کند تا تنظیمات لازم را انجام دهید. اما در صورت لزوم می توانید آموزش اتصال DVR به اینترنت را مشاهده نمایید .
برای نصب سیستم CCTV به چه تجهیزاتی نیاز خواهم داشت؟

در زیر لیستی از ابزارهایی که ممکن است هنگام نصب سیستم نظارتی خود، مورد نیازتان باشد، تهیه شده است. بسته به جایی که دوربین مداربسته خود را نصب می کنید و نوع کابل مورد استفاده ممکن است به همه آنها نیاز پیدا نکنید.

پیچ گوشتی چهارسو

پیچ گوشتی تخت

کلیدهای آلن (معمولا با دوربین امنیتی شما عرضه می شود)

دریل دستی

کابل کن

ابزار خم کن

ممکن است ابزارهای دیگری وجود داشته باشد که نصب را آسانتر کند اما لیست بالا معمولا پایه خوبی برای ادامه کار است.
اندازه های مختلفی از لنزها وجود دارد، چگونه می توانم بدانم کدام مناسب کار من است؟

لنز دوربین مداربسته انواع مختلفی را داراست . معمولا همیشه یک لنز وریفوکال را توصیه می کنیم و این لنز می تواند وریفوکال زوم باشد یا دستی. با استفاده از یک لنز های وریفوکال می توانید زاویه دید و محدوده دوربین مداربسته امنیتی را در طول نصب تنظیم کنید و اطمینان حاصل کنید که بهترین زاویه دید را خواهید داشت. این نوع از دوربین مداربسته به علت قابلیت انعطاف پذیری باور نکردنی در بین دوربینهای حرفه ای های امنیتی بسیار محبوب است.

دوربین مداربسته


sarindesign.rozblog.com دوربین ,مداربسته ,سیستم ,مکان ,امنیتی ,فیلم ,دوربین مداربسته ,مورد نیازتان ,خواهید داشت ,داشته باشید , دوربین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبسایت خبری مد شو بازی3بازی|دانلود بازی اندروید سئو سایت یوکار خرید اینترنتی ....::::دانلود گر::::.... مطالب جدید 97 تور چند روزه سایت جدیدترین مطالب آموزشی و جذاب