اگر شما یک کسب کار کوچک هستید نیاز دارید تا حضورتان را در دنیای دیجیتال شروع کنید ، این بدان معنی است که به یک وبسایت حرفه ای نیز نیاز دارید هر چند که هنوز برخی از کسب کار ها در این فکر هستند که میتوانند با یک صفحه فیسبوک کار خود را گسترش دهند اما اینگونه نیست .وبسایت یک اعتبار برای شما محسوب میشود.

برای شروع طراحی سایت شما دو انتخاب دارید ، انتخاب طراحی سایت HTML 5  و یا انتخاب طراحی سایت CMS ها که عمده ترین CMS (سیستم مدیریت محتوا) وردپرس است.اما در این مقاله سعی نداریم به درک مفاهیم وب بپردازیم بلکه با فیلتری از تمامی تکنولوژی ها سه تکنولوژی را به صورت چالشی برایتان توضیح میدهیم.

طراحی سایت واکنشگرا چیست و چرا شما به آن نیاز دارید؟

آیفون ها ، آیپد ها و دیگر دستگاه های هوشمند با حضورشان در وب کار طراحان وبسایت ها را سخت تر کردند.به همین منظور شما باید وبسایتتان را طوری طراحی کنید که آمادگی نمایش در تمامی دستگاه ها را داشته باشد. مشتریان شما انتظار دارند که با هر دستگاهی وارد وبسایت شما میشوند ، وبسایت برایشان نمایش داده شود وطراحی وبسایت واکنشگرا نیز به همین معنی است “طراحی سایت اصفهان برای اکثر دستگاه های هوشمند”.

فریمورک های محبوبی برای این منظور به کمک شما می آیند و کمک میکنند تا شما وبسایتتان را نسبت به عرض دستگاه ها واکنشگرا کنید.

و CSS3 چیست و چرا به آنها نیاز دارید؟

اگر طراحی سایت اصفهان را یک ساختمان در نظر بگیریم HTML5 و CSS3 دو ستون اصلی آن میباشند.html همانند اسکلت و فرم ساختمان شما میباشد که CSS همانند سنگ های آجرنما و پارکت و کناف ها باعث میشوند که ساختمان جلوه بگیرد و زیبا شود.این دو  فناوری یکدیگر هستند که همانطور که گفتیم سی اس اس بر روی اچ تی ام ال سوار میشود و آنرا زیبا تر میکند.

سیستم مدیریت محتوا (CMS) چیست؟

شما نیاز به یک سیستم مدیریت محتوا دارید تا مدیریت وبسایتتان را راحتتر و آسان تر کنید.در سال های اولیه پیدایش وب با ساخت یک فایل html و تبدیل آن به وبسایت باید د وب سرور ها آن را آپلود میکردید حالا امکان داشت که در مقاله شما غلط املایی وجود داشته باشد و یا آنچه میخاستید نشده بود ، باید دوباره صفحه را در وب سرور آپدیت میکردید و مشکلات خاص خود را داشت اما با حضور سیستم های مدیریت محتوا و طراحی سایت وردپرس دیگر این وظیفه به عهده شما نمیباشد کافیست داخل سیستم مدیریت محتوای خود شوید و تغییرات را اعمال کنید و دکمه بروزرسانی را بزنید.

برخی از سیستم های تولید محتوای پرطرفدار عبارتند از وردپرس ، دروپال ، جوملا و …!

همانگونه که شما لازم نیست مکانیکی را یاد بگیرید تا ماشین داشته باشید ، شما نیاز نیست طراحی سایت را خودتان انجام دهید و اگر پیش زمینه ای ندارید شرکت های طراحی سایت میتوانند در این زمینه شما را یاری نمایند.شرکت طراحی سایت پدیده تجارت با ده سال سابقه طراحی سایت و انجام فعالیت ها در زمینه آی تی آماده است تا از صمیم دل پذیرای شما عزیزان باشد.



sarindesign.rozblog.com طراحی ,سایت ,وبسایت ,مدیریت ,سیستم ,دستگاه ,طراحی سایت ,مدیریت محتوا ,سیستم مدیریت ,سایت اصفهان ,داشته باشد ,سیستم مدیریت محتوا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تامارا آموزش بورس در اصفهان|آموزش رایگان بورس سرگرمی سئوسازی ثریا فیلم یوزرنیم و پسورد نود 32 | لایسنس نود 32 | آپدیت نود 32 (رایگان) کرد چت کالای برق پارس سایت نفت یاسوج